La companyia Lòvanova
té el plaer de convidar-vos a l’estrena de l’òpera
“NO ENTRES A MA CASA”
Divendres 7 de Juny de 2019.
Al conservatori de Meliana
Agraïments a totes les persones que han col.laborat amb nosaltres i han fet
possible que complirem el nostre somni.
A mi Miguel Gil, coordinador del
projecte LÒVA a Madrid, per visitar-nos i donar-nos molt bons consells.
A Pilar Cruz, per estar amb nosaltres fent el taller d’interpretació.
A Pepita Soro, per fer el taller de
costura i ajudar-nos a cosir.
A Pedro Romero, per fer-nos el taller
d’il·luminació i fer els focus.
I ajudar-nos amb el transport de
l’escenografia.
A Santi i Bea, les cuineres de l’escola per
guardar-nos les llaunes, amb les que hem fet els focus.
A Mª José Toledo pel taller de maquillatge i l’ajuda prestada
en l’organització de l’exposició.
A Sergio Galán, per digitalitzar-nos el logotip.
A Gracia Molina per la donació de la bateria i
a Raúl per muntar-la.
A l'Equip Directiu i als mestres de l’escola per aguantar els
nostres assajos, sorolls, ocupació d’espais, canvis de classe...
Al conservatori
Municipal de Música de Meliana per
deixar-nos assajar i fer la nostra actuació.
Al CEFIRE i al
Departament didàctic del Paula de les
Arts de València per la visita i pel curs de formació de les nostres mestres,
Mª Dolores i Mª José.
A tots vosaltres per haver-nos acompanyat
hui i a totes les persones que han recolzat el nostre projecte.
Finalment, volem
agrair a les nostres famílies per ajudar-nos, recolzar-nos i aguantar els
nostres nervis.
Esperem no haver-nos
deixat a ningú.
MOLTES GRÀCIES!!!!!
Nicole Díez
i
Àngels Gil ,
relacions públiques i documentalistes de la
Companyia Lòvanova
Cadascú comença a fer el seu treball.
Hui fem l’assaig general.
ANEM A ASSAJAR AL CONSERVATORI
Hem de traslladar tota l'escenografia.
Comencem el matí amb molta activitat.
LA CLASSE ES CONVERTEIX EN UNA AUTÈNTICA COMPANYIA D'ÒPERA. CADASCÚ ES DEDICA AL SEU TREBALL.
Ens visita Pedro per ajudar als il.luminadors a fer els focos que utilitzarem el dia de l'estrena. Ha segut un matí molt agradable i profitós.
Les caracteritzadores estan practicat els pentinats que lluiran els intèrprets.
Els intèrprets continúen assajant les seues escenes.
Els compositors posant música a les cançons i assajant amb els intèrprets per coordinar-se.
Les encarregades del vestuari hui están preparant els llistat de materials que necessitaran comprar .
Ens visita Pepita que ens ha ensenyat a cosir. Hem confeccionat una cortina que necessitem per posar davant de la porta que han construit els escenògrafs.
ESTEM A LA RECTA FINAL DEL PROJECTE, SÓN MOLTES LES EMOCIONS I SENTIMENTS QUE ESTEM COMPARTINT.
Ens visita una intèrpret professional del teatre i la dramatització.
Pilar cruz mestra d'aquesta escola durant gran part de la seua vida.
Actualment, jubilada, es dedica a la seua gran passió el teatre.
Hem compartit amb ella el matí i ens ha donat alguns consells molt interessants alhora de posar en escena les seqüències de l'òpera.
Gràcies Pilar ens has sigut d'una gran ajuda!!!
Pilar tornarà les properes setmanes per vore com estem evolucionant.
LES RELACIONS PÚBLIQUES I DOCUMENTALISTES, NICOLE I ÀNGELS, HAN ELABORAT UNA INVITACIÓ I UN CARTELLL PER CONVIDAR A LES FAMILIES, AMICS, COMPANYS, PERSONALITATS... I PER PUBLICITAR LA NOSTRA ESTRENA.
A LA CLASSE HEM DECIDIM QUIN MODEL VOLEM UTILITZAR PER A CADA CAS
JA ENS HEM DECIDIT,
AQUESTA SERÀ LA NOSTRA INVITACIÓ
I AQUEST EL CARTELL PUBLICITARI
LES DIRECTORES ARTÍSTIQUES ENS FAN ENTREGA DE LES XAPES DE LA COMPANYIA LÒVANOVA
AHUI AJUDEM ALS ESCENÒGRAFS
VESPRADA SÚPER INTENSA TREBALLANT PER PROFESSIONS
entrega de samarretes por Mª Dolores Cebrián
intèrprets por Mª Dolores Cebrián
FEM ENTREGA DE LES SAMARRETES
Hui ha segut un matí de lo més emocionant.
Mª Dolores i Mª José ens han fet entrega de les samarretes de la companyia.
Són precioses!!!!
. Mª José ens ha posat la música de l'entrega dels OSCARS i han anat entregant una a una totes les samarretes.
Són de color negre i amb el logotip que ens va digitalitzar el pare d'Adrián per la part de davant i per darrere cadascú té escrita la seua professió.
Hem estat molt nerviosos i emocionats durant tota l'entrega i al final ens hem estat fent fotos tota la companyia junta. Ara les hem de cuidar molt per poder lluir-les el dia de l'estrena de l'òpera.
A Spiritual Journey Guide por Mª Dolores Cebrián
Miguel va ser un dels primers mestres que va aplicar LÓVA a la seua aula. A més de fer el projecte ininterrompudament des del curs 2007-08, s'ha jubilat i ha continuat portant-lo a diferents contextos com el Centre Penitenciari Madrid II o el grup de docents inLÓVAdores.

A més, Miguel realitza nombroses visites a centres, xarrades o cursos en diferents punts d'Espanya.
I una de les visites ha sigut ací al nostre col·le per conèixer-nos i interesar-se pel nostre treball.
Hem compartit amb ell el matí, les documentalistes i relacions públiques li hem pogut entrevistar, ha parlat amb tots els membres de la companyía, ens ha donat algunes pautes i orientacions que ens ajudaran a millorar el treball per professions i ens ha animat a continuar amb el que estem fent.
Ha sigut un matí molt bonic.
Torna prompte!
TREBALLEM PER PROFESSIONS
Relacions publiques i documentalistes preparen l'entrevista a Miguel Gil Casado
Preparem la zona on farem l'entrevista a Miguel Gil
Maquilladores
Intèrprets
Compositors
Figurinistes
Il.luminadors i escenògrafs
Llibretistes
INICIEM L'ESCRIPTURA

Veïna dotora
molt xarradora
m'agrada escoltar
al meu veïnat.
Atenta a tothora
sóc molt dotora
m'agrada cantar
espiar i xarrar.
M'agrada escodrinyar
per poder ajudar
al meu veïnat
sempre que cal.
Cantant i escoltant
ja m'he assabentat
que a ca el meu veí
viuen molt mal.
Sóc Mar, sóc sociable
i a vegades sóc amable
em crec guapíssima
i sóc divertidíssima.
Sóc Mar
sóc divertida
m'agrada parlar
estic avorrida.
Sóc Mar
sóc sociable
m'agrada jugar
sóc "axuxable".
Jo sóc actual
i porte rellotge digital
en el temps d'estudiar
em vaig a comprar.

Sóc Alba la protagonista
m'agrada ser artista
bona persona sóc
però a vegades la cague un poc.
A casa em trobe sola
perquè mon pare m'ignora
A l'escola no sóc bona
perquè sóc molt renegona.
Sóc llesta
però molesta
amb poca paciència
sempre de gresca.
Tinc amigues
que es preocupen
que m'estimen
i m'ajuden.

Sóc el pare
estic aturat
sempre trist
estic fart.
Sempre avorrit
estic enfadat
sempre angoixat
estic fatal.
Sempre gitat
em fa mal el cap
no trobe treball
estic preocupat.
Passe de ma filla
es una "pesadilla"
és molt molesta
sempre em desperta.

Sóc Ángela
i sóc creativa
Sóc Ángela
i sóc molt divertida.
Tinc nou anys,
i unes amigues "guays".
M'agrada estudiar
i a la vegada cantar.
Sóc Ángela, la xiqueta
alegre i llesta.
M'agrada molt riure
i a la vegada escriure.
Riallera i molt graciosa
tinc una amiga molt seriosa
sempre trista i molt nerviosa
a vegades misteriosa.

Carlota molt pacient
tinc un novio sonrient
jo sóc molt amable
perquè sóc molt sociable.
Sóc Carlota, la xiqueta
molt pacient i diferent
sóc Carlota , la xiqueta
i m'agrada molt la tomaqueta.
Sóc guapíssima
i divertidíssima
Tinc nou anys
m'agrada molt el bany.
Porte diadema al cap
i l'he fet amb esparadrap
el monyo ben llarg
i tot ben arreglat.
TREBALLEM PER PROFESSIONS
Ens ha visitat Majo i hem fet un taller xulíssim de maquitatge
HUI ENS PROVEM LES SAMARRETES
Hem de decidir quin és el nostre tallatge, hem de prendre mides per poder fer la comanda de les samarretes. Ja està tot preparat , molt prompte ens donaran el pressupost de la comanda i haurem d'averiguar quant costa cada samarreta.
Duran estampades el nostre logotip i la professió de cadascú.
INICIEM L'ESCRIPTURA
ESTRUCTURA DRAMÀTICA
INICI
Escena 1
Presentació de l'òpera
Decorat
Teló
Presentació dels personatges
Presentació de l'òpera
Decorat
Teló
Presentació dels personatges
Veïna Dotora
NUS
NUS
Escena 2
Desenvolupament
Decorat
Teló
Conflicte
Decorat
Discoteca
Decorat
Veïna dotora-pare
Decorat
Veïna dotora
DESENLLAÇ
Escena 3
Resolució
Desenvolupament
Decorat
Teló
Conflicte
Decorat
Discoteca
Decorat
Veïna dotora-pare
Decorat
Veïna dotora
DESENLLAÇ
Escena 3
Resolució
Decorat
Teló
Conclusió
Acomiadament de l'òpera
Comencem el dia amb un repte de lo més emocionant
Teló
Conclusió
Acomiadament de l'òpera
Comencem el dia amb un repte de lo més emocionant
"No ocupeu la meua cadira".
Es tracta d'un repte de molta atenció, concentració, autocontrol personal i estratègia de grup.
Mª Dolores simulant ser un comandant vol ocupar una cadira buida. Tots estan seguts ocupant la seua cadira. Ella es dirigeix cap la que està buida però un s'alça i l'ocupa deixant ara un altra buida que podrà ser ocupada pel comandant.
Ha sigut un repte difícil que no hem superat haurem de continuar intentant-lo.
Hui hem decidit l'acció 1 del nus.
La filla arriba a casa molt contenta perquè ha tingut bon dia a l'escola.
El pare arriba a casa cansat del treball com sempre i es gità al sofà a vore la tele i el mòbil.
La filla intenta en diferents moments contar-li totes les coses que li han passat però ell la ignora, li alça la veu per a que no li moleste, no està interessat en ella.
La filla se'n va a un racó a plorar, està molt trista i enfadada amb son pare. Pensa que ell no l'estima.
JA TENIM DECIDIT EL CONFLITE QUE SERÀ EL FIL CONDUCTOR DE LA NOSTRA ÒPERA
El pare sempre que la filla arriba a casa la ignora, no li presta atenció, no li escolta...
La xiqueta se sent mal perquè són pare no li fa cas mai, sempre està ocupat en les seues coses.
La xiqueta se sent mal perquè són pare no li fa cas mai, sempre està ocupat en les seues coses.
Per parelles i amb els ulls tancats rebem un magnífic massatge que ens ajuda a augmentar la confiança entre tots els membres de la companyia.
També ens ha servit per començar una nova activitat que requeria molta concentració.
Hui hem practicat les divisions amb divisors de 2 xifres!!!!!
A la companyia som 25 i moltes vegades hem de repartir coses entre tots.
Aquestes divisions ens seran de gran utilitat.
Creem un possible conflicte fil conductor de la nostra òpera.
Primera proposta
El pare arriba del treball malhumorat i la seua filla vol contar-li el que li ha passat a l'escola.
Segona proposta
El pare no torna a casa fins la nit, quan arriba és cansat . La filla ja cansada de que la ignore un dia s'enfronta a ell i comencen una discussió molt violenta.
Tercera proposta
La filla vol parlar amb son pare de les coses que li passen amb les amigues, el pare li diu sempre que no és el moment.
PERSONATGES EN BUSCA D'UN PERFIL
Ja tenim ací als nostres intèrprets pensant en el seu personatge

Héctor es posarà al paper d'un pare violent, nerviós i irresponsable, que ignora a la seua filla sempre que ella vol contar-li alguna cosa.

Alba es posarà a la pell d'una xiqueta de 9 anys, llesta i guapa però molt xuleta, maleducada i molesta. Li encanta menjar
Mar serà una amiga de la filla. Sociable, guapa i divertida .
Ángela interpretarà a una xiqueta guay, llesta i alegre.
Amb Carlota vorem a una xiqueta pacient i amable .
ACÍ TENIM A LA NOSTRA VEÏNA DOTORA

Serà interpretada per Alma segur que bordarà el personatge. Graciosa , molt farol, li agrada conèixer molt bé al seu veïnat, sempre pendent de la vida dels demés.
PERSONATGES EN BUSCA D'UN PERFIL
PERFIL DE LA VEÏNA DOTORA
Té uns cinquanta anys. És graciosa, alegre i molt farol. Sempre pendent del seu veïnat.

PERSONATGES EN BUSCA D'UN PERFIL
PERFIL AMIGA Nº 3
Té 9 anys. És activa, pacient i amable.
Porta diadema, rellotge.

PERFIL AMIGA Nº 2
Té 9 anys.
És guay, llesta i alegre. Li agrada portar tatus de xiquetes.
PERFIL DE L'AMIGA nº1
És sociable, guapa i divertida.
Objectes que la caracteritzen :
Sempre va amb shorts, rellotge digital li agrada escoltar música.
Hem fet un repte molt xuli. Durant un minut hem hagut de mantindré la mirada. És un repte de concentració. Soles Claudia i Yaiza no l'han superat, la resta hem segut capaços de mantindre la concentració quasi sense parpadejar.
PERSONATGES EN BUSCA D'UN PERFIL
PERFIL DE LA FILLA
Després d'una llarguíssima discussió arribem a un consens:
La filla té 9 anys
Hem seleccionat aquestes
característiques:
Llesta
Guapa
MolestaXuleta
Maleducada
Hem acosenguit, al segon intent, pujar els 25 membres de la companyia sobre huit cadires.
Ha sigut un joc molt divertit.
La sessió de hui l'hem començat amb una dinàmica molt divertida
En cercle tots mirant-nos hem iniciat el joc.
El primer ha començat dient-li al del costat:
- Hui he anat a Andorra!
I aquest li contestava:
-I què t´has comprat?
Aleshores el primer deia el nom d'un objecte i feia un moviment o gest que el representava.
Al final tots hem tingut que recordar, dir i representar tots els objectes que anàvem afegint.
És un joc sumatiu i de memòria molt divertit .
Al final tots hem tingut que recordar, dir i representar tots els objectes que anàvem afegint.
PERSONATGES EN BUSCA D'UN PERFIL
Entre tota la classe
hem definit els personatges.
Hem seleccionat cinc qualitats ( positives i negatives) per a
cada personatge i hem decidit quina serà la característica dominant de cadascun.
Pare:
Violent
Violent
Amb gorra, ulleres de sol, amb semblant seriós.
Hui hem començat la sessió de LÒVA fent una meditació de mindfulnes amb INTIMIND, la meditació l'hem fet amb una fruita i hem notat moltes coses que abans no notàvem quan es la menjàvem . Ens ha agradat molt.
Hui hem començat la sessió de LÒVA fent una meditació de mindfulnes amb INTIMIND, la meditació l'hem fet amb una fruita i hem notat moltes coses que abans no notàvem quan es la menjàvem . Ens ha agradat molt.
Toca decidir els personatges de l'òpera ací està la proposta que hem fet:
Filla
xiquet
mare
pallasso
amiga de la filla
xiqueta adolescent
iaia
pare
gat
tia
sirena
oncle
iaio
xino malvat
un lladre
novio de l'adolescent
un gos
vagabund
cosí
hàmster
mono
cosina
veïna dotora
polícia
Vos presentem als intèrprets :
Alba B.
Alma
Ángela
Mar
Amiga
Amiga
Alma
Ángela
Carlota
HèctorMar
A la nostra òpera es convertiran aquests personatges :
TESI
A aquest moment ens hem plantejat la TESI de la nostra òpera.
El que volem dir-li a tots els que vinguen a vore'ns el dia de l'estrena de la nostra representació és:
HI HA PROBLEMES A LES FAMÍLIES QUE MOLTES VEGADES NO EIXEN A LA LLUM
(VIOLÈNCIA= Paraula sorgida al tema)
(FAMÍLIA=Paraula sorgida al tema)
(OSCURITAT= Paraula sorgida al tema)
VISITEM EL PALAU DE LES ARTS
REINA SOFÍA
Una
de les fases del projecte LÒVA és la visita al teatre d’òpera més
pròxims a l’escola. Per això hui hem visitat el Palau de les arts Reina
Sofía i hem conegut de prop els àmbits de treball
sobre els quals treballem a la classe, mentre preparem la nostra òpera.
Hem estat parlant amb Víctor sobre: Com es posa en marxa una òpera? Què ocorre darrere del teló fins que s’alça per primera vegada? L’elecció del títol, el disseny escènic, la coordinació entre les àrees artística i tècnica, el vestuari, l’attrezzo, el procés d’assajos… tot allò que es necessari fins a arribar al dia de l’estrena.
Hem visitat la sala principal i el foso on es troba l'orquestra.
Hem estat parlant amb Víctor sobre: Com es posa en marxa una òpera? Què ocorre darrere del teló fins que s’alça per primera vegada? L’elecció del títol, el disseny escènic, la coordinació entre les àrees artística i tècnica, el vestuari, l’attrezzo, el procés d’assajos… tot allò que es necessari fins a arribar al dia de l’estrena.
Hem visitat la sala principal i el foso on es troba l'orquestra.
Hui estava preparat amb l'escenari de Turandot, de Puccini perquè estan representant aquesta òpera al Palau, aquesta setmana.
També hem fet un recorregut per alguns espais del Palau de les Arts. Hem tingut la possibilitat d’intercanviar informació amb els responsables de cada espai artístic i tècnic. Hem descobert les zones de treball que queden ocultes durant les representacions, però que són necessàries per a que la representació puga dur-se endavant, els tallers de caracterització, vestuari, els camerinos dels cantants....
També hem fet un recorregut per alguns espais del Palau de les Arts. Hem tingut la possibilitat d’intercanviar informació amb els responsables de cada espai artístic i tècnic. Hem descobert les zones de treball que queden ocultes durant les representacions, però que són necessàries per a que la representació puga dur-se endavant, els tallers de caracterització, vestuari, els camerinos dels cantants....
UTILLERIA
VESTUARI
Hem fet un llistat amb 25 possibles títols ací ho teniu:
1.L'ampoia maleïda. Hugo
2. La casa enfadada. Lluna
3.Germanes genials. Ángela
4. L'oscuritat. Javier
5.Ombria. Mar
6. Bons amics i amigues. Alba Gimeno
7. Altres amics i amigues. Ainhoa
8.Òperatista. Carlota
9.Família i violència. Carolina
10. Què? Tristor?. Sergio
11.Et trobes bé?. Anna
12. Casa amb 100 normes. Nicole
13. Adéu, amor. Unai
14. He segut jo?. Héctor
15. La casa maltractada. Claudia
16. No vull estar amb tu. Yaiza
17. Tots inventem la tristor. Daniela
18. Gent roïna. Iker
19. No entres a ma casa. Alma
20. Coses que passen. Sara
21. Deixa'm en pau! Aitana
22. La vifa. Izan
23.En un altre món. Alba Ballesteros
24. La casa amb rellamps. Adrián
25. Amics i amigues. Àngels
A Aquest moment ens trobem amb una votació molt renyida entre:
Què? Tristor?
La casa amb 100 normes
No entres a ma casa
PER FÍ !!!!!!JA TENIM TÍTOL!!!!
"NO ENTRES A MA CASA"
COMENCEM EL DIA AMB EL PASSEIG DE LA CONFIANÇA
BUSQUEM EL TEMA DE L'ÒPERA
1.L'ampoia maleïda. Hugo
2. La casa enfadada. Lluna
3.Germanes genials. Ángela
4. L'oscuritat. Javier
5.Ombria. Mar
6. Bons amics i amigues. Alba Gimeno
7. Altres amics i amigues. Ainhoa
8.Òperatista. Carlota
9.Família i violència. Carolina
10. Què? Tristor?. Sergio
11.Et trobes bé?. Anna
12. Casa amb 100 normes. Nicole
13. Adéu, amor. Unai
14. He segut jo?. Héctor
15. La casa maltractada. Claudia
16. No vull estar amb tu. Yaiza
17. Tots inventem la tristor. Daniela
18. Gent roïna. Iker
19. No entres a ma casa. Alma
20. Coses que passen. Sara
21. Deixa'm en pau! Aitana
22. La vifa. Izan
23.En un altre món. Alba Ballesteros
24. La casa amb rellamps. Adrián
25. Amics i amigues. Àngels
A Aquest moment ens trobem amb una votació molt renyida entre:
Què? Tristor?
La casa amb 100 normes
No entres a ma casa
PER FÍ !!!!!!JA TENIM TÍTOL!!!!
"NO ENTRES A MA CASA"

COMENCEM EL DIA AMB EL PASSEIG DE LA CONFIANÇA
BUSQUEM EL TEMA DE L'ÒPERA
PREGUNTES EMOCIONALS
A la sessió de hui a
classe amb l’ajuda de la mestra Mª José hem treballat al voltant d'unes preguntes
emocionals que ens ajudaran a triar el TEMA de la nostra Òpera.
Què et fa por?
Què t'il.lusiona?
Què et posa trist?
Què et fa feliç?
Què et fa enfadar?
Amb totes les
respostes hem fet un llistat amb els temes que realment ens interessen.
Amb l’argumentació i discussió hem seleccionat uns i descartat uns altres. Finalment el major consens està en temes relacionats amb:
TENIM EL TEMA DE LA NOSTRA ÒPERA!!!
I ARA ENS PREPAREM PER TROBAR
EL TEMA
El tema i la tesi de l'òpera sintetitzen el que els xiquets i xiquetes, com a companyia, volen dir als espectadors, el missatge que volen llançar al món.
PORTEM
L'OBJECTE ESPECIAL
A CLASSE
Alguns membres de la companyia han oblidat portar el seu objecte especial i s'han quedat molt tristos, al comprovar lo bonica i emotiva que ha sigut la sessió d'avui.
Hem presentat els nostres objectes i hem explicat per què són importants per a nosaltres.
Mª Dolores no ha pogut estar a aquesta sessió però ens ha deixat enregistrat un vídeo que Mª José ens ha posat. Han sorgit moltes emocions i sentiments, també ens ha ajudat a conèixer-nos un poc millor.
Ací vos deixem algunes fotos dels objectes especials.
Estem buscant informació al voltant de la professió que haurem d'exposar als companys
ANEM AL PALAU DE LES ARTS REINA SOFIA PER VORE L'ÒPERA
"BASTIÀ I BASTIANA" de Mozart.
Ens ha agradat moltíssim, era una història d'amor i desamor entre dos jovens.
Quan ha acabat hem conegut als intèrprets de l'òpera.
Quan ha acabat hem conegut als intèrprets de l'òpera.
Hem
pogut parlar amb ells i fer-li'ls preguntes i dubtes que teniem al
voltant de la construcció de la nostra òpera. Ha segut molt emocionant
tindre'ls tan a prop nostre.
El pare d'Adrián ens ha fet un regal molt bonic. Ha digitalitzat el nostre logotip. Mireu que preciós ens ha quedat Hem començat la sessió amb el repte de la cadira. Encara no hem aconseguit superar-ho. Sempre hi ha un o un altre que es cau.
Ja estem preparats per conèixer quines seran les nostres professions a partir d'aquest moment.
Hui hem començat la sessió elaborant un llistat de les professions que anem a necessitar per poder crear la nostra òpera.
Hem partit d'una idea que no podem oblidar al llarg de tot el procés:
" TOTES LES PROFESSIONS SÓN IGUAL D'IMPORTANTS I NECESSÀRIES"
Ens hem distribuit les professions per elaborar un mapa mental que ens ajude a recordar les idees principals de la professió que haurem d'exposar a la resta de la classe.
En aquesta ocasió la nostra tasca ha segut construir un gran logotip.
Amb
l'aplicació Posteriza hem ampliat el nostre logotip. Amb les parts hem
construït un trencaclosques que després de pintar hem hagut de muntar i
ací teniu el resultat.
I a continuació hem hagut enfrontant-nos a un repte molt divertit a la vegada que difícil de superat.
Consistia
en anar dient números sense repetir i sense avisar quan anaves a
dir-lo. Començant pel número 1 i acabant pel número 27 que som el nombre
de membres de la companyia.
Aquesta vegada no hem superat el repte. Sempre ha hagut algun membre que s'ha anticipat i ha repetit un mateix nombre
Triem el color del nostre logotip.
Després d'una votació hem prés aquesta decisió
Hem començat la classe amb un joc de ritme molt divertit
Situats tots en rogle havíem de mantenir el ritme al temps que anomenàvem noms propis, noms de fruites, noms d'animals…
El dia 5 de desembre celebrem la reunió de pares
Ha arribat el moment de donar a conèixer als pares el nostre projecte ací vos deixem un prezzi per què pugau consultar-lo
Ací tenim el resultat, ja ho tenim tot preparat per poder convocar a les famílies a la reunió de la companyia LÒVANOVA
Ha arribat el moment de contar-li a les famílies com
està funcionant el Projecte Lòva per això anem a confeccionar la
convocatòria de reunió.
Per equips hem
estat descobrint com són les convocatòries, quines coses no poden
faltar, com és llenguatge que hem d'utilitzar …
Hui comencem la sessió amb el joc
"Passa la corrent"
És un joc tranquil i de concentració, lateralitat…. i de fixar-se :
Ens hem situat en cercle i ens hem agafat de les mans.
Ens hem posat d´acord amb qui comença el joc passant la
corrent. (La corrent l'hem passat prement la mà dissimuladament del
company)
Tots hem d'estar molt atents per descobrir per on està circulant la corrent.
El
company que
ha de començar a passar la corrent ja pot començar quan vullga prement
el company de la dreta o de l'esquerra. El company que ha rebut la
corrent li la passa a l'altre company i així va passant la corrent de
company a
company , sobretot dissimuladament.
La corrent va
passant pels companys en un sentit fins que algú vol canviar el sentit
cap l'altra .Només passem la corrent si ens han apretat.
El
que creu saber per on va la corrent, en aquell moment, diu en veu alta
el nom del company que pensa que l'ha passat. Si encerta aquest diu que
sí però si no encerta roman en silenci i continua el joc fins que li
arriba la corrent al primer que havia començat a passar-la.

"Passa la corrent"
Ens hem situat en cercle i ens hem agafat de les mans.
Ens hem posat d´acord amb qui comença el joc passant la corrent. (La corrent l'hem passat prement la mà dissimuladament del company)
Tots hem d'estar molt atents per descobrir per on està circulant la corrent.
El company que ha de començar a passar la corrent ja pot començar quan vullga prement el company de la dreta o de l'esquerra. El company que ha rebut la corrent li la passa a l'altre company i així va passant la corrent de company a company , sobretot dissimuladament.
La corrent va passant pels companys en un sentit fins que algú vol canviar el sentit cap l'altra .Només passem la corrent si ens han apretat.
El que creu saber per on va la corrent, en aquell moment, diu en veu alta el nom del company que pensa que l'ha passat. Si encerta aquest diu que sí però si no encerta roman en silenci i continua el joc fins que li arriba la corrent al primer que havia començat a passar-la.

Aquest ha sigut el resultat final.
Ja tenim el nostre logotip!!!
Després d'observar i explicar cada logotip hem realitzat una votació per decidir qui serà el logotip de la companyia LÒVANOVA.
El resultat de la votació ha estat molt igualat i finalment hem acvordaty que era necessari fer una fusió entre els dos logotips més votats. El de Sara i Adrián.
Després d'observar i explicar cada logotip hem realitzat una votació per decidir qui serà el logotip de la companyia LÒVANOVA.
Cadascú ha creat el seu logotip
Arriba el moment de crear el logotip de la companyia.
Per a fer-ho ens hem fixat en altres logotips que ja conegam.
Arriba el moment de crear el logotip de la companyia.
Els logotips identifiquen una marca, una empresa, una companyia...
Hem descobert que hi ha diferents models de logotips:
Alguns soles tenen dibuixos i altres dibuixos i text o inclús soles lletres soltes.
A més ha de ser senzill, curt, que cride l'atenció i siga fàcil de recordar.
Hui hem començat la sessió amb el joc de la cadira.
Haviem
d'avançar tots per la filera de cadires sense caure a terra. El primer
havia d'acabar sent el primer i l'últim havia d'aconseguir continuar
sent l'ultim tot això sense tocar terra.
Haviem d'avançar tots per la filera de cadires sense caure a terra. El primer havia d'acabar sent el primer i l'últim havia d'aconseguir continuar sent l'ultim tot això sense tocar terra.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.